Muhtar Osman Kartal Belediye Seçimlerinin öne Alınması İyi Oldu

Muhtar Osman Kartal Belediye Seçimlerinin öne Alınması İyi Oldu

13 Eylül 2012 - 17:14
Reklam

Abdurrahman Nafiz Gürman mahalle muhtarı Osman Kartal "Belediye seçimlerinin öne alınması iyi oldu" dedi. Merter Spor'unda yönetiminde bulunan A. Nafiz Gürman mahalle muhtarı Osman Kartal, Belediye seçimlerinin öne alınmasıyla yeni heyecanlar ve düşünceler geleceğini söylemektedir. 21 yıldır aynı mahallenin muhtarlığını yapan Kartal, Merter'in girişinde PEPSİ kola fabrikasının yanındaki boş araziye İstanbul Büyükşehir Belediye'sinin yapmak istediği bir sosyal tesis olduğunu ve bu tesisin A. Nafiz Gürman mahallesine hava katacağını ifade etti.


HABER : MERT ALTUNKAYA

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Mustafa Akbaba'dan Güngören Elektrik İdaresi İşletme Müdürü Semih Akdeniz'e Ziyaret
Mustafa Akbaba'dan Güngören Elektrik İdaresi İşletme Müdürü...
Nedim Kuşçu Spor Kulübü'nde Kuşak Heyecanı
Nedim Kuşçu Spor Kulübü'nde Kuşak Heyecanı