Kolonya İçti ölümden Döndü

Kolonya İçti ölümden Döndü

22 Aralık 2011 - 16:11
Reklam

AHA –GÜNGÖREN Ayyaş vatandaş, sahipsizlikten ve alkol bağımlılığından ölüyordu.

Kaymakamlığın yanın da bulunan parkta günlerdir yatıyordu. Alkol bağımlısı olan vatandaş, alkol bulamayınca kolonya içti. Komaya giren vatandaş, olay yerine çağrılan ambulansla hastaneye kaldırıldı ve yoğun bakıma alındı.ahipsiz olduklarını söyleyen vatandaşlar kimsenin ilgilenmemesini hayretle karşıladıklarını dile getirdiler.Yetkililer bu tür vakaların çok olduğunu hastanelerin acil bölimlerinin artık bunları kabul edemediklerini dile getirdiler.Bu gibi bağımlılar için daha çok alkol tedavi merkezlerinin açılmasını gerektiğini vurguladılar.

 

 

AHA- Cihan AYDIN

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Mustafa Akbaba'dan Güngören Elektrik İdaresi İşletme Müdürü Semih Akdeniz'e Ziyaret
Mustafa Akbaba'dan Güngören Elektrik İdaresi İşletme Müdürü...
Nedim Kuşçu Spor Kulübü'nde Kuşak Heyecanı
Nedim Kuşçu Spor Kulübü'nde Kuşak Heyecanı