Esnaflar Sitem Etti

Esnaflar Sitem Etti

01 Şubat 2012 - 14:27
Reklam

AHA-Yoğun kar yağışının yaşandığı Güngören'de belediye ara arterler dışına yetişemediği için dükkan önleri karlar altında.Esnaflarla yaptığımız röportajda çarşı esnaflarından Ersin Yaylıcı''Her esnaf belediyeyi beklemeden kendi dükkanının önündeki karı temizlese çok şık bir görünüm olur.Mağaza ve vitrinlerinin önleri açılır.Bu bakımdan işletmecilerin duyarlı olması lazım'',Bir başka esnaf Selim Ersavaş esnaflık bilinci gittikçe yozlaşıyor,eski esnaflık kalmadı'',Abdurrahman Özyiğit''Yeni jenerasyon esnaflık bilincini bilmiyor.Bizler sabahın erken saatlerinde dükkanlarımızı açıp kapımızın önünü temizliyoruz''dediler.

Mustafa Koçak

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Mustafa Akbaba'dan Güngören Elektrik İdaresi İşletme Müdürü Semih Akdeniz'e Ziyaret
Mustafa Akbaba'dan Güngören Elektrik İdaresi İşletme Müdürü...
Nedim Kuşçu Spor Kulübü'nde Kuşak Heyecanı
Nedim Kuşçu Spor Kulübü'nde Kuşak Heyecanı