Ardahan Posoflular Derneği üyeleri İçin Gezi Düzenledi

Ardahan Posoflular Derneği üyeleri İçin Gezi Düzenledi

16 Haziran 2014 - 16:00
Reklam

Ardahan Posoflular Derneği, dernek üyelerine İBB Beyaz Gezi Organizasyonu kapsamında gezi düzenledi. Düzenlenen gezi kapsamında üyeler, Panorama 1453, Yere batan sarayı ve minyatürkpark'ı gördü. Geziye yaklaşık dernek üyesi 200 kişi katıldı. Geziye katılanlara belediye tarafından yemek ikramı yapıldı. Katılanların oldukça memnun olduğu, birçok üyesinin buralara ilk defa gitmiş olmaları sebebiyle çok etkilendikleri yüzlerinden okundu. İBB projelerinin anlatıldığı kısmı ziyaret eden üyeler, hayranlıkla yapılanları dinlediler.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Mustafa Akbaba'dan Güngören Elektrik İdaresi İşletme Müdürü Semih Akdeniz'e Ziyaret
Mustafa Akbaba'dan Güngören Elektrik İdaresi İşletme Müdürü...
Nedim Kuşçu Spor Kulübü'nde Kuşak Heyecanı
Nedim Kuşçu Spor Kulübü'nde Kuşak Heyecanı