Ambulans Ekibinin Az Kalsın Elinde Kaza çıkıyordu

Ambulans Ekibinin Az Kalsın Elinde Kaza çıkıyordu

30 Eylül 2012 - 18:42
Reklam

Güngören belediye binası yanında 112 noktasına gelen ihbarı değerlendirmek için ambulansın yanına giden ambulans ekibi gözlerine inanamadılar.Duyarsız bir vatandaş aracını öyle bir park haline koymuşki sanki inadına yaparcasına ambulansın önünü kapattı.Dakikalarca aracın sürücüsünü bekleyen görevliler duyarsız vatandaşın dakikalarca sonra pervasızca yanlarına gelmesine çok sinirlendiler. 155 polisi arayan ekipler araç sürücüsünü alı koyarak gitmesine mani oldular. Polisi uzun bir süre bekleyen görevliler polisin gelmemesi üzerine vatandaşı serbest bırakarak gitmesini ve vicdanı ile baş başa kalmasını söylediler.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Mustafa Akbaba'dan Güngören Elektrik İdaresi İşletme Müdürü Semih Akdeniz'e Ziyaret
Mustafa Akbaba'dan Güngören Elektrik İdaresi İşletme Müdürü...
Nedim Kuşçu Spor Kulübü'nde Kuşak Heyecanı
Nedim Kuşçu Spor Kulübü'nde Kuşak Heyecanı