Acıktıysan,acıktım Restaurant’a Git

Acıktıysan,acıktım Restaurant'a Git

13 Temmuz 2011 - 20:48
Reklam

Bütün insanlar acıkır ve açlığını geçirmek için karnını doyuyur.Güngören'de eğer acıktıysan karnını doyurmak için Acıktım Restaurant hizmetinde bekliyor.Güngören'de Kale center'da yaklaşık 1,5 aydır hizmette olan Restaurant yöresel tatları ve leziz yemekleriyle Güngören'de yeni bir tat ortaya çıkarıyor.Mağaza Müdürü Hakan Yeşiltaş , ''Daha 1,5 aylık bir restaurantız ama Güngören halkının ilgisinden çok memnunuz.  3 tane daha şube açarak halkımıza daha iyi hizmet vermek istiyoruz.''diye konuştu.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Mustafa Akbaba'dan Güngören Elektrik İdaresi İşletme Müdürü Semih Akdeniz'e Ziyaret
Mustafa Akbaba'dan Güngören Elektrik İdaresi İşletme Müdürü...
Nedim Kuşçu Spor Kulübü'nde Kuşak Heyecanı
Nedim Kuşçu Spor Kulübü'nde Kuşak Heyecanı