Ekmek İsrafı Kampanyası Devam Ediyor

Ekmek İsrafı Kampanyası Devam Ediyor

16 Mayıs 2013 - 07:03
Reklam

Kaymakamlık tarafından çok ciddi olarak yürütülen ekmek israfı kampanyası tüm hızıyla devam ederek kurum müdürlükleride kendilerine düşen görevi hakkıyla yerine getiriyorlar.22 Mayıs günü vatandaşların daha çok bilinçlendirilmesi için Kale Centerda düzenlenecek kampanya için birim müdürlükleri bir masada toplandılar.Belediye Şehrigül sosyal tesislerinde yapılan toplantıya Tarım ve hayvanclılk ilçe müdürü Erman Karaman,Belediye kültür müdürü Süheyla Sülez, Halk eğitim baş müdür yardımcısı Begüm Kılıç, ekmek israfı ile ilgili şiir yazan şairimiz Nevzat Yazıcı, Nedim Kuşçu spor kulübü başkanı Nedim Kuşçu katıldı. kampanya yürütme çalışmalarının son şekli masaya yatırılarak istişare edildi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR x
Mustafa Akbaba'dan Güngören Elektrik İdaresi İşletme Müdürü Semih Akdeniz'e Ziyaret
Mustafa Akbaba'dan Güngören Elektrik İdaresi İşletme Müdürü...
Nedim Kuşçu Spor Kulübü'nde Kuşak Heyecanı
Nedim Kuşçu Spor Kulübü'nde Kuşak Heyecanı